vrijdag 16 juni 2017

Groene vlag!

Vanmorgen naar de ortho voor de uitslag van de polsmri. Pfffft, geen kwaadaardigheid. Ik dacht het zelf ook niet, maar het is fijn om dat bevestigd te krijgen. Het is letsel aan de gewrichtsbandjes in de pols, en dat geneest langzaam. Verwijzing naar een speciale polsfysiotherapeute, over twee maanden controle.
De zomer kan verder gevierd worden, zonder zorgen.
Gister was het kanoroutefeest, wat was het geweldig fijn en mooi. Ontdekte een voor mij nieuw plantje, een slanke wikke, behoorlijk zeldzaam zeker in de noordkop. Kicken!
Sprak een duinwachter, die vertelde dat zij hetzelfde duingebiedje ook Waterschapsheuvel noemden, en dat er zowel vorig jaar als nu vele jonge konijnen waren, alleen vorig jaar sloeg het virus toch weer toe.
De orchissen zijn weer talrijk en gelukkig, door goed beheer, breiden de arealen zich nog steeds uit.
Ik voel me zeer bevoorrecht zo temidden van zoveel prachtigs te wonen. Aan mij is het zeker goed besteed.

5 opmerkingen:

  1. Oh... Heel blij voor je, goed nieuws..
    En ja.. Je moet het zien, de natuur is prachtig! Geniet lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zal zeker even met een verhoogde hartslag bij de ortho gezeten hebben. Fijn hoor dat er geen serieuze narigheid is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed nieuws over je pols. Zo blij voor je.
    Het is heerlijk weer. Goed weer voor de scoot. Lekker uitwaaien en ik kijk uit naar je mooie verslagen.
    Fijn weekend.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen